تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره های آموزشی مختلف در شهرداری باقرشهر

الیکایی در این باره گفت : واحد آموزش با توجه به برگزاری دوره های آموزش حضوری ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۵ و با امتیاز سرگروهی در حوزه باقرشهر (زیرگروه شهرداری کهریزک و شهرداری حسن آباد) نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام نموده است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  ؛ وی با اشاره به اینکه این دوره ها با همکاری دفتر آموزش امور شهری استانداری تهران و مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه علم و فرهنگ (جهاد دانشگاهی) صورت گرفته است ، افزود :این دوره های آموزشی در ۱۳ سر فصل برای ۲۰۸ پرسنل آموزش داده شده است .
 الیکایی در ادامه اظهار داشت :کلاس های آموزشی با عناوین  آلاینده ها و آلودگی های محیط زیست ، آشنایی با درآمد و روش های افزایش آن در شهرداریها ، قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک ، سیستم های آبیاری فضای سبز و اصول طراحی آنها ، سازماندهی و راهبری در سازمان ها ، اصول هزینه و صدور اسناد مالی ، ارزیابی و عملکرد کارکنان ، اصول بهداشت حرفه ای مدیریت پسماند  ، کمیسیون ماده ۷۷ قانون شهرداریها ، تکنیک های تهویه و تخلیه در آتش نشانی ، کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها ، آبرسانی و رعایت اطفاء حریق و تشریفات مناقصه و مزایده در شهرداریها تا کنون برپا شده است .
 مسئول واحد آموزش شهرداری یادآور شد : این واحد نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان نقش تعلیم و تربیت بر فرزندان اقدام نمود و در این مبحث با استقبال بی نظیر همکاران مواجه گردید .
 وی افزود : با توجه به استقبال همکاران  در جهت تداوم این دوره ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته به تعداد  ۲۰ جلسه ، مباحث مختلف اخلاق ، تربیت و خانواده توسط خانم دکتر امام زاده انجام گردیده است .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره های آموزشی مختلف در شهرداری باقرشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..