تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورمحمدی: فیلترینگ آسیب جدی بر کسب وکار در فضای مجازی وارد می کند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر سه شنبه در حاشیه نشست دولت و فعالان کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جمع خبرنگاران افزود: بحث فضای مجازی سایبر و کسب و کار در این حوزه به سرعت درحال پیشرفت است و مباحث جدیدی هر روز در این حوزه مطرح می شود.
وزیر دادگستری با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی مشتریان ده ها میلیونی دارد، به حقوق متقابل مشتریان و فعالان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای از این فضا سو استفاده می کنند؛ لذا حمایت از این حقوق مهم است.
وی قوانین قبلی و موجود در این حوزه را تا حدودی پاسخگو دانست و خاطرنشان کرد: درعین حال نیازمند تکمیل برخی قوانین در حوزه فناوری و اطلاعات هستیم و دستورالعمل های جدیدی هم نیاز است.
پورمحمدی در ادامه از فعالیت شورای مالکیت فکری روی این موضوع خبر داد و گفت: تصویب لایحه جامع مالکیت فکری کمک قابل توجهی به این حوزه خواهد کرد.
وی ادامه داد: در قوه قضاییه هم پیگیر اصلاح قوانین در این حوزه هستیم.
وزیر دادگستری تصریح کرد: بحث فیلترینگ آسیب های جدی به فعالان کسب و کار در فضای مجازی وارد می کند و این موضوع هم در دولت و هم قوه قضاییه به طور جدی مطرح است.
وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا بستر تحرک در فضای مجازی و سایبر را برای شهروندان امن تَر کنیم؛ چون در حال حاضر بیشتر شهروندان در فضای مجازی حضور جدی دارند.
به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات عصر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه جمعی از فعالان حوزه فضای مجازی در محل وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات برگزار شد.
فعالان کسب و کار در فضای مجازی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را با سه وزیر در میان گذاشته و خواستار رفع این مشکلات شدند.
شبد**٧٣٢٩**1953** ** خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد** ناشر: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورمحمدی: فیلترینگ آسیب جدی بر کسب وکار در فضای مجازی وارد می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..