تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلزنی سریع ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۸۹۲۱۰

۶۵۹  بازدید

سه نماینده ایران در بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شروع توفانی‌ای داشتند.

ورزش سه: سه نماینده ایران در بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شروع توفانی‌ای داشتند.

 روز گذشته در آغاز مسابقات هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران در ثانیه 35 توسط کاوه رضایی دروازه التعاون عربستان را باز کرد و پس از آن روند بازی به سود شاگردان علیرضا منصوریان شد طوری که توانستند با پیروزی 3 بر صفر صاحب نخستین سه امتیاز شوند.

استقلال خوزستان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان هم دیروز در ثانیه 45 مثل استقلال تهران روی پرتاب اوت به گل رسید و توانست این برتری را تا پایان مسابقه حفظ کند و صدرنشین گروه B شود.

امشب هم پرسپولیس شروع توفانی‌ای در خانه الوحده امارات داشت و پاس در عمق صادق محرمی از جناح راست، نفوذ مهدی طارمی، سر توپ و پاس او به دهانه دروازه را وحید امیری در دقیقه 4 تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس هم مثل دو استقلالِ آسیایی ایران عملکرد خوبی در آغاز مسابقه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلزنی سریع ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..