تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشخدمت چینی مشهورترین شعبده باز فیسبوک + فیلم

او در این فیلم یک دستمال سفره قرمز از جنس کتان را از وسط یک گوشی هوشمند عبور می‌دهد و نکته جالب اینجاست که بلافاصله بعد از انجام شعبده بازی، راز آن را برملا کرد و مرحله به مرحله روش انجام این کار را به بینندگان آموزش داد که همین عمل او واکنش هایی از سوی کاربران فیسبوک را در پی داشت.

اکثر آن‌ها از اینکه این پیشخدمت چینی راز شعبده خود را فاش کرد ناراحت بودند و ترجیح می‌دادند در بهت و حیرت خود باقی بمانند و البته یکی از کاربران هم گفته بود که این حقه تا زمانی جواب می‌دهد که صفحه گوشی روشن باشد، وگرنه لو می‌رود.

تماشای این شعبده حیرت انگیز را از دست ندهید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشخدمت چینی مشهورترین شعبده باز فیسبوک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..