تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم فرانسه خواستار نامزدی «باراک اوباما» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از خبرگزاری بی بی سی؛ شمار فرانسوی هایی که خواستار نامزدی "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۷ این کشور شده اند از ۴۰ هزار نفر گذشت. ده‌ها هزار نفر از مردم فرانسه با راه اندازی کمپین اینترنتی به نام "اوباما ۲۰۱۷ " و قرار دادن طوماری در آن خواستار نامزدی رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند.

به گفته یکی از سازمان دهندگان این کمپین اینترنتی، تاکنون بیش از ۴۲ هزار فرانسوی این طومار را امضاء کرده اند. انتشار و نصب بیش از ۵۰۰ پوستر از بارک اوباما در خیابانهای پاریس و تبلیغات گسترده این کمپین برای نامزدی رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات آتی فرانسه بخشی از مخالفت مردم این کشور با نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ (۳ اردیبهشت ۹۶) انجام خواهد شد. اگر هیچکدام از نامزد‌ها برنده اکثریت آرا نشوند، دور دوم انتخابات بین دو نفر اول در ماه مه برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم فرانسه خواستار نامزدی «باراک اوباما» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..