تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافرت در دوران بارداری، عید رو چیکار کنیم؟

مسافرت‎های دوران بارداری را بر اساس احساس خود و دشوارنبودن آن انتخاب کنید.

برای مسافرت در دوره بارداری، توجه به برخی از نکات مراقبتی، لازم و ضروری است مانند: توقف در فواصل کوتاه، اجتناب از مسافرت‎های هوایی طولانی‎مدت، مشورت با پزشک پیش از سفرهایی که نیاز به واکسیناسیون دارد و مسافرت در سه‌ماهه اول و سوم بارداری و ...

مسافرت‎های دوران بارداری را بر اساس احساس خود و دشوارنبودن آن انتخاب کنید. اگر بیمار، خسته یا دچار سرگیجه هستید، باید از مسافرت کردن، پرهیز نمایید. تا زمانی‌که پشت فرمان اتومبیل مشکلی نداربد، می‎توانید رانندگی کنید. بستن کمربند ایمنی برای خانم‎های باردار نیز اجباری است. در این حالت، باید بند عرضی را از روی ران، نه از روی شکم، رد کرده و آن را ببندید. اگر با اتوبوس به جایی می‎روید و در انتخاب زمان سفر، آزاد هستید، ساعات پر رفت‎وآمد را انتخاب نکنید. برای مسافرت‎های طولانی، اطمینان از مناسب بودن وسیله نقلیه و عدم وجود خطر، الزامی است. توجه به نکات زیر برای برنامه‎ریزی بهتر در این رابطه، پیشنهاد می‎شود:

- برای مسافرت، به‎ویژه در سه‌ماهه اول و سوم دوران بارداری، با پزشک خود مشورت کنید.

- در مسافرت‎های طولانی با اتومبیل، به‎گونه‎ای برنامه‎ریزی کنید که در هر ۱۶۰ کیلومتر، برای رفتن به دستشویی، قدم‎زدن و خوردن یک غذای بسیار سبک، توقف نمایید.

- تا حد امکان، از راه‎های اصلی و پر رفت‎وآمد و با یک همراه، به سفر بروید.

- به جای اتومبیل، با قطار یا هواپیما و به گونه‎ای که کمتر خسته شوید، به سفر بروید، اما در استفاده از هواپیما زیاده‎روی نکنید.

- به یاد داشته باشید که برای مسافرت با هواپیما در آخرین ماه بارداری، داشتن مجوز از پزشک، ضروری است.

- قبل از خرید بلیط سفر با هواپیما، به قوانین مسافرت خانم‎های باردار در سفرهای هوایی، توجه نمایید.

- اکثر خطوط هوایی تا انتهای هفته ۳۵ بارداری، اجازه پرواز به زنان باردار را می‎دهند اما بعد از آن، بر اجتناب از پرواز تأکید شده است.

- ساعات طولانی در چه مسافرت هوایی، مضر است و به‎ویژه زنان باردار پرسنل پرواز، جنین خود را در معرض خطراتی مانند کاهش عملکرد شناختی و بهره هوشی و عقب‎ماندگی‎های ذهنی قرار می‎دهند.

- خطری بیشترین احتمال را در مسافرت‎های بین‎المللی دارد، این است که فرد به دور از مراکز مجهز برای درمان، دچار بیماری‎های عفونی یا عوارض حاملگی شود.

- اگر به کشور دیگری مسافرت می‎کنید که این سفر نیاز به واکسیناسیون دارد، با پزشک مشورت نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافرت در دوران بارداری، عید رو چیکار کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..