تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های روحانی در سفر دو روزه به اسلام آباد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر جاری به پاکستان ضمن شرکت در سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، با سران برخی از کشورهای عضو اکو ملاقات های دوجانبه خواهد داشت.

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر روحانی صبح چهارشنبه در محل برگزاری اجلاس سران حضور خواهد یافت و پس از آن در ضیافت ناهار محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان به افتخار مهمانان عالی رتبه اجلاس یاد شده شرکت خواهد کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس یک روزه سران اکو با 'رجب طیب اردوغان' رئیس جمهوری ترکیه و 'محمد نواز شریف' نخست وزیر پاکستان و احتمالا با برخی دیگر از سران کشورهای شرکت کننده در اجلاس دیدارهای دوجانبه خواهد داشت.

دکتر روحانی صبح پنجشنبه به وقت محلی اسلام آباد را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های روحانی در سفر دو روزه به اسلام آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..