تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در گیلان

گیلان

این سامانه ها امروز بطور همزمان با 537 سامانه کشور به بهره برداری رسید

افتتاح 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در گیلان11 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و  مروز در گیلان افتتاح شد .  به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا وسیما ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان امروز در این مراسم گفت : پیش از این جاده های گیلان فقط به 5 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز بود.

آقای نازک کار افزود : ثبت لحظه ای و متوسط سرعت ، ثبت آمار تردد و همچنین دید در شب با کمترین نور از مزایای این سامانه های هوشمند جدید است.

وی گفت : 11 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در آزاد راه قزوین – رشت ، جاده رشت – لوشان ، رشت – فومن و فومن – سراوان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  هزینه نصب و راه اندازی این سامانه ها را 17 میلیارد ریال اعلام کرد کرد.

آقای نازک بین گفت : در 6 ماه آینده 30 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور دیگر در جاده های اصلی استان نصب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..