تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کناره گیری کارمند مسلمان کاخ سفید آمریکا

  یک کارمند مسلمان کاخ سفید به علت تبدیل شدن این سازمان به یک مرکز نژادپرستانه و مردانه پس از روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، از مقام خود کناره گیری کرد.

به نوشته ایرنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، رمانه احمد کارمند شورای امنیت ملی آمریکا وابسته به کاخ سفید واشنگتن در دوره باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین گفت که قصد داشته به کار خود ادامه دهد تا این نهاد بتواند در دوره ترامپ ازتجربیات یک زن رنگین پوست محجبه مسلمان میهن پرست آمریکایی استفاده کند.

به گفته احمد، صدور فرمان اجرایی ترامپ در باره ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور اسلامی به آمریکا، وی را بر آن داشت که از مقام خود کناره گیری کند.

احمد که پدر ومادرش پیش از تولد وی از بنگلادش به آمریکا مهاجرت کرده اند، افزود: به عنوان کارمند شورای امنیت ملی حق داشته است که در مقام خود بماند، اما دولت تازه پذیرای وی نیست.

احمد به سی بی اس نیوز گفت: برخی از ادامه کار من در این مکان شگفت زده شده اند و برخی دیگر برخورد سردی با وی داشته و حضورش را در این نهاد، نادیده گرفته اند.

خانم احمد افزود: وی و دیگر کارکنان با تجربه از تصمیم گیری های مهم در حدود صلاحیت هایشان کنار گذاشته شده اند.

فرمان ضد مهاجرتی ترامپ در باره تعلیق ورود شهروندان هفت کشور عمدتا اسلامی موجب خشم واعتراض گسترده در سراسر ایالات متحده و سردرگمی در فرودگاه های آمریکا و دیگر کشورهای جهان شد، اما در پی صدور حکم 3 قاضی فدرال در باره غیرقانونی بودن این فرمان، اجرای آن متوقف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کناره گیری کارمند مسلمان کاخ سفید آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..