تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات در سال 96

  نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان کشوری و لشگری و قضات در سال 96 افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس بند الف و ب بخش هزینه ای تبصره 12 لایحه بودجه سال 96 کل کشور را تصویب کردند.

بر اساس مصوبه مجلس، افزایش حقوق گروههای مختلف حقوق‌بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به‌طور جداگانه انجام می پذیرد به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع مواد (71) و (78) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق ثابت باقی بماند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دستگاههای اجرائی مجاز هستند از محل فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به استثنای انفال و اموال دستگاههای زیر نظر مقام معظم رهبری و موارد مصداق مندرج در اصل هشتاد و سوم (83) قانون اساسی پس از واریز به درآمد عمومی نسبت به بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پرداخت پاداش پایان خدمت به افرادی که براساس قانون، بازخرید یا بازنشسته می‌شوند، از محل اعتبار ردیف 174-530000 جدول شماره (9) این قانون مطابق آیین‌نامه اجرائی که توسط سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» تهیه می‌گردد و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات در سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..