تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام محورهای استان همدان به دوربین نظارتی ثبت تخلف مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد رودباری بعد ازظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح فاز نخست طرح ملی تجهیز راه‌های شریانی به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای اظهار داشت: همدان به عنوان مسیر ترافیکی غرب کشور بیش از 70 درصد تردد هشت استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به نصب 55 سامانه هوشمند ثبت تخلف در محورهای استان همدان افزود: سیستم‌های حمل و نقل هوشمند سبب برقراری ترافیک روان و ایمن در جاده‌ها می‌شود و زمینه گسترش زیرساخت‌های توسعه پایدار را فراهم می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: در حال حاضر 11 سامانه ثبت تخلف تصویری در راه‌های استان همدان فعال است که ظرفیت ثبت 200 هزار تخلف را در طول سال دارند.

وی با بیان اینکه این دوربین‌های نظارت تصویری ظرفیت ثبت سرعت لحظه‌ای، سرعت متوسط، پلاک‌خوانی و ارسال اطلاعات به صورت آنلاین به سامانه جامع حمل و نقل را دارد، عنوان کرد: این دوربین‌ها در گردنه‌ها، نقاط برف‌گیر و پرتردد نصب می‌شود.

رودباری از فعالیت مرکز مانیتورینگ در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان خبر داد و گفت: نصب 58 دستگاه سامانه تردد شمار با ظرفیت ثبت سالانه بیش از 110 میلیون تردد در طول محورهای مواصلاتی استان همدان پیش‎بینی شده است که تا پایان سال هشتدستگاه تردد شمار دیگر به این ظرفیت اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 25 راهدارخانه استان به 110 دستگاه بی‌سیم ثابت شبکه رادیویی مجهز شده‌اند، افزود: 85 دستگاه خودرو گشت راهداری و چهار شرکت امداد خودرو با 30 دستگاه در سطح استان فعال است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام محورهای استان همدان به دوربین نظارتی ثبت تخلف مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..