تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت معادن از اولویت های استان سیستان و بلوچستان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع روسای ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: باید یک تحرک خاص  و ویژه در ایجاد صنایع و بخش معدن این استان انجام شود.

وی افزود: سرمایه گذاران باید به سمتی پیش بروند که ما در هر یک از شهرستان های استان با سرمایه گذاری و حمایت یک کارخانه ایجاد و مرکز هلدینگ این مجموعه کارخانجات در مرکز استان باشد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع می تواند به توسعه صنعتی استان کمک شایانی کند، ادامه داد: شرکت های دولتی از جمله ایدرو برای سرمایه گذاری در مناطق محروم و آبادانی آن ها ایجاد شده و در حال فعالیت هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: هم اکنون پروژه های بزرگی از جمله پروژه فولاد، لاستیک خودرو، طرح احیا بافت بلوچ در سطح استان در حال انجام است.

وی افزود: از جمله اولویت های ما در بخش معدن و صنعت استان سیستان و بلوچستان احیا کارخانه بافت بلوچ، تقویت معادن و ایجاد کارخانه فرآوری آنتیموان در مقیاس صنعتی است.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه بافت بلوچ از پروژه های مهم استان است و برای مردم این استان ارزش بسیار زیادی دارد از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت از لیست فروش خارج شد و هم اکنون با اعتبار قابل ملاحظه ای در حال احیا است.

وی افزود: این واحد تولیدی به زودی فعالیت مجدد خود را آغاز می کند که قطعا با راه اندازی مجدد آن امید در دل مردم زنده می شود.

علی اوسط هاشمی گفت: آنتیموان اعتباری جهانی دارد و استان سیستان و بلوچستان هم به نسبت ذخایر قابل توجهی از آن را دارا است.

وی با اشاره به اینکه با این کار می توان مانع از خروج ارز قابل توجهی از کشور شد، افزود: باید به صادرات آنتیموان توجه کرد و خواستار ایجاد کارخانه آنتیموآن در مقیاس صنعتی در استان سیستان و بلوچستان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت معادن از اولویت های استان سیستان و بلوچستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..