تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد فروش بازی Minecraft به ۱۲۲ میلیون نسخه رسید

رکورد فروش بازی Minecraft به ۱۲۲ میلیون نسخه رسید

استودیو Mojang اعلام کرد که در حال حاضر ۱۲۲ میلیون نسخه از بازی Minecraft در همه پلتفرم‌های موجود به فروش رسیده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

رکورد پیشین مایکروسافت از فروش بازی ماینکرفت ۱۰۰ میلیون نسخه بود که مربوط به خرداد ماه امسال می‌شد. از آن زمان تا کنون ۲۲ میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده که رقم قابل توجهی است. چندی پیش یکی از نمایندگان مایکروسافت اعلام کرد که کسانی که نسخه پی‌سی یا مک بازی را دارند می‌توانند نسخه ویندوز 10 بازی را به صورت رایگان دریافت کنند، اما این افراد در آمار و ارقام جدید فروش بازی حساب نشده‌اند.

 

استودیو موجانگ همچنین اعلام کرد که بازی ماینکرفت ماهیانه ۵۵ میلیون کاربر فعال دارد که نسبت به آمار قبلی ۳۷ درصد افزایش یافته است. احتمال دارد که عرضه نسخه ویندوز 10 و Pocket Edition دلیل افزایش کاربران این بازی باشد. همچنین استودیو موجانگ با عرضه به‌روزرسانی Ender Update در آذر ماه امسال برای نسخه‌های مذکور، آن‌ها را از تست بتا خارج کرد.

 

در حال حاضر مایکروسافت بتای نسخه ویندوز 10 بازی را در حراجی با قیمت ۱۰ دلار به فروش می‌رساند. هرچند در پی عرضه به‌روزرسانی Ender Update، حراج در تاریخ ۳۰ اسفند ماه به پایان می‌رسد و بازی با قیمت اولیه خود یعنی ۲۷ دلار به فروش خواهد رسید. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد فروش بازی Minecraft به ۱۲۲ میلیون نسخه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..