تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Mi 5C اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اختصاصی Surge 1 شیائومی رونمایی شد

Mi 5C اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اختصاصی Surge 1 شیائومی رونمایی شد

کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلونا در حال برگزاری است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا و استارت آپ ها در این رویداد شرکت کرده‌اند. با این حال شیائومی تصمیم گرفته که خلاف جهت رودخانه حرکت کند و امروز رویداد خبری خود را در مرکز National Convention Cenver پکن برگزار کرده است. این شرکت امروز از دو محصول جدید رونمایی کرده است: گوشی هوشمند Mi 5C و اولین تراشه اختصاصی تولید شده توسط شیائومی با نام Surge S1. با تک شات همراه باشید.

گوشی هوشمند جدید Mi 5C دارای نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. یک سنسور اثر انگشت در پنل جلویی گوشی تعبیه شده و کاربران می‌توانند از 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنند. باتری اسمارت فون جدید شیائومی 2800 میلی آمپر ساعت است و این گوشی همراه با اندرید 7.1 نوقا و رابط کاربری MIUI در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی تمامی موارد بالا نیز توسط تراشه جدید اختصاصی هشت هسته‌ای Surge S1 تامین می‌شود. این تراشه دارای هشت هسته Cortex A53 که نیمی از آنها دارای فرکانس 2.2 گیگاهرتز و نیم دیگر دارای فرکانس 1.4 گیگاهرتز هستند. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-T860 است و از VoLTE نیز پشتیبانی می‌شود. این تراشه با معماری 28 نانومتری HPC ساخته شده و برای کاربری‌های روزانه از انرژی بسیار کمی استفاده می‌کند. همین مصرف انرژی پایین به شیائومی امکان داده تا از بدنه فلزی باریکتری یا ضخامت 7.09 میلی متر برای این محصول استفاده کند.

این گوشی هوشمند میان رده از سوم مارس سال جاری میلادی با معادل قیمت 218 دلار در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی شیائومی شیائومی شیائومی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Mi 5C اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اختصاصی Surge 1 شیائومی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..