تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد زایی دانشجویان از دانشگاه ازاد پیشوا+ گزارش

نخستین طرح درآمد زایی دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد وارمین - پیشوا به بار نشست.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: رئیس دانشگاه جامع واحد پیشوا-ورامین گفت: این طرح که از ابتدا با راه اندازی مزرعه پرورش ماهی آغاز شد، سبب می شود دانشجویان شیلات در دانشگاه آزاد اسلامی علاوه براشتغال، درهمین مزرعه پرورش ماهی مشغول به کار شوند.

دکتر حسینعلی شیبانی افزود: در فاز اول این مزرعه سالی بیست تن ماهی قزل آلا گرم آبی و سرد آبی برداشت می شود و نزدیک به 40 دانشجو مشغول کار شدند.

وی گفت: در فاز ششم که تا آخرسال آینده به بهره برداری می رسد، نزدیک 100تن ماهی برداشت می شود.

رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا افزود: برای ساخت این مزرعه پرورش ماهی بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است و در آمد سالیانه آن در فاز اول 120 میلیون تومان است.

وی گفت: این مزرعه پرورش ماهی با 5000 قطعه بچه ماهی شروع بکار کرد و سالی سه الی چهار بار قابلیت ماهی ریزی دارد.

دکتر شیبانی افزود: این مزرعه که به صورت متمرکز و نیمه مداربسته با دو حوضچه ساخته شده است برای کارهای تحقیقاتی دانشجویان دکتری و ارشد رشته های شیلات هم استفاده می شود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد زایی دانشجویان از دانشگاه ازاد پیشوا+ گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..