تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین نکوداشت خیرین مدرسه ساز کاشفی و برادران برگزار شد

با حضور رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای عباس آباد علاقبند، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، خیرین مدرسه کاشفی و برادران و دانش آموزان، آئین نکوداشت خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

به گزارش خیرگزاری صداوسیما ، با حضور موجانی رئیس و مولایی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، خیرین مدرسه ساز مغاره ای و کاشفی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای عباس آباد علاقبند، بهروز نصیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری و دانش آموزان و اولیای آنان آئین نکوداشت خیرین مدرسه ساز کاشفی و برداران برگزار شد.
نصیری در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اهمییت و اثرگذاری مدرسه سازی و نقش خیرین در این امراشاره کرد و گفت: انجام کارها و اموری مانند مدرسه سازی نقشی سازنده در پیشرفت و توسعه تعلیم و تربیت در کشور را دارد و ایجاد عدالت آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم را خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز انسانهای هستند که با گذشت از مال و ثروت خود و هزینه کردن آن در این امر خیر قدم های بزرگ را در حل مشکلات آموزش و پرورش در بخش فضاهای آموزشی برمی دارند و کاری ماندگار برای جامعه انجام می دهند.
شایان ذکر است خواندن دل نوشته دانش آموزان، اجرای سرود همگانی و اهداء لوح تقدیر و هدیه به خیرین از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین نکوداشت خیرین مدرسه ساز کاشفی و برادران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..