تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم انتظاری مردم تولمات برای میزبانی از ۲ شهید گمنام

ساعت: 16:19 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1051466

چهرشنبه(۱۱اسفند) دو شهید گمنام در تولمشهر تشییع می شود که در این راستا مردم تولمشهر برای میزبانی از ۲ شهید گمنام لحظه شماری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر،برای نخستین بار در سال 74 پیکر مطهر شهدای گمنام در جزیره ابوموسی تشییع و تدفین شد که با این مراسم یک حرکت اصیل و تاثیرگذار در کشور کلید خورد.

.

رفته رفته این رسم خوشایند در بین مردم نشر پیدا کرد و مردم و مسئولان متقاضی حضور شهدای گمنام در شهرشان شدند، زیرا مردم معتقدند شهدا سبب خیر و برکات در شهرشان می شوند.

.

در این راستا مردم صومعه سرا تاکنون 2 بار میزبان 5 شهید گمنام بودند که امشب برای بار سوم میزبانی از  2 شهید گمنام دیگر را برعهده دارند و در حال آماده سازی مراسم وداع و تشییع این کبوتران بی نام در روی زمین و نامدار در آسمان ها هستند.

.

براساس آزمایش های DNA انجام شده روی پیکر این شهدا، یکی از آنها 18 ساله در عملیات بدر در شرق دجله و شهید دیگر 19 ساله در عملیات ایزایی در جزیره امرالرصاص به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند که پیکر این دو شهید در تولمشهرخاکسپاری می شود.

.

این دو هدیه ی الهی پس از تشییع در پارک ساحلی تولمشهر تدفین می شوند تا نگین و نشان عزت و عظمت و آبروی این شهر باشند.

.

تمامی آحاد جامعه به عنوان خانواده شهدا در این مراسم حاضر و به استقبال شهدا می آیند چرا که این بزرگواران تنها برای انجام وظیفه دینی و همچنین ایجاد امنیت و آسایش ما جان خود را فدا کرده اند پس حضور در تشییع و تدفین آنان کوچکترین کاری است که می توان انجام داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم انتظاری مردم تولمات برای میزبانی از ۲ شهید گمنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..