تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت تولید خودرو در ۱۱ ماهه امسال

ماهه امسال تولید انواع خودرو ۳۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، در این مدت تولید انواع خودرو از ۷۸۲ هزار و ۸۵۳ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به یک میلیون و ۸۷ هزار و ۹۵۸ دستگاه افزایش یافت.

در ۱۱ ماهه امسال تولید انواع سواری با رشد ۴۱.۲ درصدی همراه بوده و از ۷۱۶ هزار و ۹۴۷ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به یک میلیون و ۱۲ هزار و ۲۴۹ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع وانت نیز صعودی بوده و با رشد ۱۳.۳ درصدی از ۵۶ هزار و ۳۸۶ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به ۶۳ هزار و ۸۶۲ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با رشد ۲۴.۳ درصدی همراه بوده و از ۵۱۰ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به ۶۳۴ دستگاه رسید.

۱۱ ماهه امسال تولید انواع اتوبوس ۳۹.۹ درصد افزایش یافته و از ۵۹۹ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به ۸۳۸ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۲۱.۵ درصد رشد داشته و از ۸۴۰۹ دستگاه در ۱۱ ماهه سال گذشته به ۱۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت تولید خودرو در ۱۱ ماهه امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..