تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی؛قاچاق،بی تدبیری در یارانه ها و ضعف سیستم بانکی سه عامل اقتصاد بیمار

آیت الله مکارم شیرازی قاچاق کالا ،بی تدبیری درپرداخت یارانه ها و ضعف سیستم بانکی را سه علت اقتصاد بیمار کشور دانست.

 

 

دیدار اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز با آیت الله مکارم شیرازیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما،وی امروز دیدار اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا را معمای حل نشده کشور عنوان کرد وافزود:تریلی ها از مبادی رسمی وارد می شوند و هیچ نظارتی از سوی مسئولان امنیتی و قضایی کشور صورت نمی گیرد.

آیت الله مکارم شیرازی حمایت از توسعه تولید داخل و کیفیت افزایی کالای داخلی را ازمولفه های لازم برای مبارزه با قاچاق کالا دانست وتاکید کرد:ایجاد اعتماد عمومی به تولید داخل با بالا بردن کیفیت وهمچنین حمایت از کارخانه های از کار افتاده باید در دستور کار قرار بگیرد.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین برخورداری از رسانه به خصوص صدا وسیما در کنار مباحث فقهی علما را در فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق کالا ضروری دانست و افزود: صدا و سیما و همه رسانه ها به صورت های مختلف تخریب کالای قاچاق را بر زندگی مصرف کننده و تولید کننده کشور به نمایش بگذارند تا استقبال اجتماعی به تولید داخلی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مسایل فرهنگی جزو مهمترین امور است خاطر نشان کرد: ‌تازمانی که مسایل فرهنگی حل نشود، مشکلات حل نمی شود پس باید در این زمینه فرهنگسازان جامعه کار کنند، باید فتوا بدهند که قاچاق حرام است، دور زدن قوانین کشور کار حرامی است.

وی در ادامه از عملکرد سسیستم بانکی کشور و نحوه پرداخت یارانه ها انتقاد کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی؛قاچاق،بی تدبیری در یارانه ها و ضعف سیستم بانکی سه عامل اقتصاد بیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..