تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛آغاز بکارمرحله اصلی نمایشگاه فروش بهاره

مرحله اصلی نمایشگاه فروش بهاره در مصلی بزرگ تهران اغاز بکار می کند.

فردا؛آغاز بکارمرحله اصلی نمایشگاه فروش بهارهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) فردا با حضور قائم مقام وزیر کشور، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط و بیش از 750 تولید کننده اجناس و کالاهای داخلی در محل ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران گشایش می یابد.


این نمایشگاه را اتاق اصناف ایران و زیر نظر بازرسان اتاق، اتحادیه ها و سازمان تعزیرات برگزار می کند.


در این نمایشگاه که در مجموعه نمایشگاهی ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برپا می شود، بیش از 750 تولید کننده داخلی، اجناس و تولیدات خود را از فردا 11 اسفند تا 20 اسفند به مدت 10 روز ارائه و عرضه می کنند.


در نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) انواع مختلف پوشاک مردانه،زنانه، بچگانه،کیف و کفش،آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل ،چراغ های تزئینی و شیرینی و شکلات و همچنین مواد پروتیینى، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ماهى، مواد غذایى، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


همه کالاها و اجناس عرضه شده در نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا)که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایان سال برگزار می شود، با تخفیف 10 تا 40 درصدی به فروش می رسد.


تلاش های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوتهایی محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه های برای اولین بار در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره های قبل داشته باشد.


نمایشگاه فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) از 11 الی20 اسفند ماه در ایام هفته از ساعت 10 تا 21 و جمعه ها از ساعت 13 تا 21 (9شب) پذیرای شهروندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛آغاز بکارمرحله اصلی نمایشگاه فروش بهاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..