تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید AFC از بازیکن اخراجی برانکو

کنفدراسیون فوتبال آسیا در یادداشتی به تمجید از 23 بازیکن جوان حاضر در تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت AFC در یادداشتی 23 بازیکن جوان آسیا را معرفی کرد که نام یک بازیکن تیم پرسپولیس هم در این میان به چشم می‌خورد.

در این یادداشت نام علی علیپور در کنار 22 نفر دیگر به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان آسیا به چشم می‌خورد.
تمجید AFC از بازیکن اخراجی برانکو
در یادداشت AFC  آمده است: نمایش چشمگیر علیپور کمک کرد که پرسپولیس در اولین دیدار مرحله‌ی مقدماتی خود در برابر الهلال عملکرد خوبی داشته باشد. این مهاجم زمانی که تنها 19 سال داشت موفق شد در دربی تهران گلزنی کند. آنها آن بازی را با تک‌گل علیپور بردند. او در سن 21 سالگی امیدوار است که لیگ ایران را با تیمی فتح کند که از سال 2008 قهرمان نشده است.

علی علیپور به دلیل درگیری در اردوی این تیم با رامین رضاییان از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج شده و برابر الوحده در ترکیب این تیم حاضر نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید AFC از بازیکن اخراجی برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..