تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکونت در اقامتگاه های شیشه ای و سیار

سکونت در اقامتگاه های شیشه ای و سیار

Attrap Reves یا همان اقامتگاه هایی که ضد آب و ضد آتش هستند و دیوارهایی شفاف دارند که می توانید در هر مکانی که دلتان می خواهد، قرار دهید، شب را تنهایی یا با همراهتان در آن سر کنید و ضمن استراحت، از منظره زیبای اطراف لذت ببرید، بدون اینکه ترسی از طبیعت وحشی و یا باد و باران و.... داشته باشید. البته این اقامتگاه ها آنطور که از نامشان بر می آید، شیشه ای نیستند و از نوعی پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و عنوان شیشه ای به دلیل شفافیت دیوارها به آن ها داده شده است. اگر دلتان می خواهد که به جای چادرهای معمولی و خسته کننده مسافرتی خودتان، در چنین اقامتگاه هایی سکونت کنید، اما موقعیت سفر به کشورهایی مثل پاریس را که محل عرضه این اقامت گاه هاست، ندارید، جای نگرانی نیست. چادرهای مورد نظر با 4 متر ارتفاع و ظرفیت دو نفر، دارای فضای کافی برای استراحت شبانه شما و حتی شاید نوشیدن یک فنجان چای داغ می باشند. البته شاید بگویید که 1000 دلار، هزینه زیادی است اما مطمئنا ارزشش را دارد که به رویای خوابیدن زیر آسمان آبی بدون هیچ ترس و نگرانی، واقعیت ببخشید. شما می توانید این چادر ها را از سایت http://www.earthables.com/transparent-bubble-tent-1633396826/ سفارش دهید.

1__hamgardi_4-2

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکونت در اقامتگاه های شیشه ای و سیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..