تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمند بانکی در املش 40 میلیون از حساب مشتری ها به جیب زد

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد وکیل صادقی رییس پلیس Police شهرستان املش با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت گزارش اختلاس از یکی از بانک های قدیمی املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی املش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه طبق گزارش ها یکی از کارمندان این بانک اقدام به اختلاس از حساب مشتریان کرده بود، افزود: ماموران با تحقیقات پلیسی، کارمند اختلاس کننده را دستگیر کردند.

وی با تصریح براینکه متهم مذکور پس از دستگیری به جرم Crime خود اعتراف کرد، متذکرشد: این کارمند 477 میلیون و 500 هزار ریال از حساب مشتریان بانک محل کارش اختلاس کرده بود.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، ادامه داد: بانک ها امانت دار اموال مردم هستند که نباید این اعتماد مردم را از بین برد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمند بانکی در املش 40 میلیون از حساب مشتری ها به جیب زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..