تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت واردات نارنگی پاکستانی به ایران لغو شد

وزیر بازرگانی پاکستان گفت، وزارت کشاورزی ایران، ممنوعیت واردات نارنگی پاکستانی را لغو کرده و لغو این محدودیت در فاصله ۳ هفته مانده به جشن نوروز ایرانیان یک گام خوب بوده است.

خرم دستگیرخام، وزیر بازرگانی پاکستان گفت، وزارت کشاورزی ایران، ممنوعیت واردات نارنگی پاکستانی را لغو کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، این مقام پاکستانی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، امسال شاهد پیشرفت سریعی در مبادلات تجاری بین ایران و پاکستان خواهیم بود.

وی افزود، تسهیل صادرات نارنگی پاکستانی به ایران در آستانه سفر حسن روحانی به اسلام آباد برای شرکت در نشست اکو صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد، تقاضای بالایی برای نارنگی پاکستان در ایران و وجود دارد و لغو این محدودیت در فاصله 3 هفته مانده به جشن نوروز ایرانیان یک گام خوب بوده است. وی از صادر کنندگان پاکستانی خواست تا از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرند.

این وزیر پاکستانی گفت، بسته بودن مرز تاثیر منفی ای بر صادرات نارنگی پاکستان به افغانستان داشته، اما تجار امیدوارند از طریق صادرات به ایران این تاثیر منفی را جبران کنند.

دستگیرخان گفت، بانک های مرکزی ایران و پاکستان به زودی توافقنامه ای را برای برقراری روابط بانکی امضا خواهند کرد که موجب افزایش سه برابری مبادلات تجاری دوجانبه خواهد شد.

وی گفت، نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور نیز قرار است در پایان ماه مارس در تهران برگزار شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت واردات نارنگی پاکستانی به ایران لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..