تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: نبرد حماسی هیولاها در آخرین تریلر منتشر شده از فیلم Kong: Skull Island

تماشا کنید: نبرد حماسی هیولاها در آخرین تریلر منتشر شده از فیلم Kong: Skull Island

سرانجام با انتشار آخرین تریلر فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island)، انتظار طرفداران سینما به پایان رسید. این فیلم علمی تخیلی، در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) به روی پرده سینماها خواهد رفت. در این تریلر، سکانس‌هایی جدید از نبرد هیولاهای عظیم‌الجئه داستان را مشاهده خواهید کرد. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه باشید.

 

در آخرین تریلر منتشر شده از فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» نسخه کامل مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدیویی به نمایش در آمده طی چند هفته اخیر را مشاهده می‌کنید. در یکی از این کلیپ‌های ویدیویی که نمایی از خط داستانی این فیلم را به تصویر می‌کشید، شاهد نبرد تماشایی میان کینگ کونگ و هیولاهای جمجمه‌ای بودیم.

 

جردن وت رابرتز (کارگردان مشهور امریکایی) سکان هدایت پروژه تولید فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» را در اختیار دارد. در این فیلم هیجان‌انگیز، تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جان سی ریلی، کوری هاوکینز و جان گودمن به ایفای نقش می‌پردازند. ناگفته نماند که وت رابرتز به تازگی اعلام کرده است که پروژه تولید فیلم «متال گیر» (Metal Gear) را نیز در دست تهیه دارد.

 

فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» قسمتی از مجموعه فیلم‌های هیولا محوری است که روند تولید آن از سال ۲۰۱۴ و با فیلم «گودزیلا» (Godzilla) آغاز شد. عنوان بعدی این فرانچایز، «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) نام دارد که به احتمال فراوان در سال ۲۰۱۹ به نمایش عمومی در خواهد آمد. شواهد امر حاکی از آن است که مایکل دووگرتی (کارگردان امریکایی) و میلی بابی براون (هنرپیشه‌ بریتانیایی) با تیم تولید این پروژه همکاری خواهند داشت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: نبرد حماسی هیولاها در آخرین تریلر منتشر شده از فیلم Kong: Skull Island»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..