تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محتویات نسخه کالکتور ۳۰۰ دلاری بازی Middle Earth: Shadow of War مشخص شد

محتویات نسخه کالکتور ۳۰۰ دلاری بازی Middle Earth: Shadow of War مشخص شد

کمپانی برادران وارنر از بازی جدید خود به نام Middle Earth: Shadow of War با انتشار تریلری به صورت رسمی رونمایی کرد. حال محتویات نسخه کالکتور بازی در وب‌سایت GameStop مشخص شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

در پی لو رفتن اطلاعات بازی Middle Earth: Shadow of War توسط خرده‌فروشی تارگت، مشخص شد که نسخه Gold Edition بازی با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. البته این گران‌ترین نسخه بازی نیست، بر اساس وب‌سایت GameStop قیمت نسخه کالکتور بازی به نام Mithril Edition ۳۰۰ دلار خواهد بود.

 

این مجموعه شامل یک مجسمه ۱۲ اینچی است که جنگ میان Tar-Goroth و کارنان دریک را به تصویر می‌کشد. در ادامه محتویات دیگر کالکتور ادیشن بازی لیست شده است.

 

نسخه Middle Earth: Shadow of War Gold Edition به همراه جعبه فلزی انحصاری جعبه پریمیوم به همراه حلقه قدرت مغناطیسی موسیقی متن رسمی بازی  مجسمه ۱۲ اینچی  نقشه پارچه‌ای Mordor مجموعه‌ای از لوح‌های سنگی انحصاری مجموعه‌ای از استیکرهای قبیله‌ها جعبه نسخه کالکتور

 

نسخه Gold Edition بازی را به صورت جداگانه می‌توانید خریداری کنید و این نسخه شامل DLCهای مختلف و محتوای داستانی جدیدی خواهد بود. بازی Shadow of War در مرداد ماه سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصویر محتویات نسخه کالکتور بازی را مشاهده کنید.

 

Mithril Edition

محتویات نسخه Mithril Edition بازی Middle Earth: Shadow of War


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محتویات نسخه کالکتور ۳۰۰ دلاری بازی Middle Earth: Shadow of War مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..