تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفت

جواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفتجواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفت 

جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به تازگی در دریافت جایزه اصغر فرهادی به او تبریک گفت در ادامه با جواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفت سایت تالاب را دنبال کنید.

 وزیر امور خارجه کشورمان محمد جواد ظریف به اصغر فرهادی بابت برنده شدن جایزه اسکار 2017 بهترین فیلم خارجی زبان ، تبریک گفت .وی به عوامل فیلم فروشنده بخاطر گرفتن جایزه در مراسم اسکار 2017 تبریک توئیتری گفت.

اسکار 2017 ساعاتی پیش آغاز شد و فیلم فروشنده اصغر فرهادی نیز توانست جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کند. البته اصغر فرهادی به دلیل قانون منع مهاجرت مردم ۷ کشور مسلمان به آمریکا، از حضور در این مراسم انصراف داده بود و انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری از طرف وی این جایزه را دریافت کردند.

حال پس از برنده شدن فیلم فروشنده در اسکار 2017، دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، با انتشار پیامی این موفقیت را به تمامی عوامل فیلم فروشنده تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

به تمامی عوامل و بازیگران فیلم فروشنده بابت دریافت جایزه اسکار و همچنین ایستادگی در برابر قانون منع مهاجرت مسلمانان به آمریکا تبریک می‌گویم. ایرانیان ارائه دهنده تمدنی دو هزار ساله هستند.

جواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفت

همچنین در جریان این رویداد ماهرشالا علی برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد شد که وی را تبدیل به اولین مسلمانی کرد که برنده جایزه بهترین بازیگر شده است.

برچسب‌ها: اسکار, اصغر فرهادی, ایران, تبریک, جواد ظریف, فرهادی, کشور ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد ظریف به اصغر فردهادی بابت اسکار 2017 تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..