تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات ۳۵۰ تن گوشت به ایران

 آلتینبک اوروزبکوف، مدیر آژانس دولتی توسعه سرمایه گذاری و صادرات قرقیزستان که تحت نظر وزارت اقتصاد این کشور فعالیت دارد در جریان سفر هفته گذشته خود به تهران اعلام کرد که کشورش قصد دارد در سال 2017 بیش از 350 تن گوشت به ایران صادر کند.

وی افزود، در طی سال 2016 میلادی، قرقیزستان 150 تن گوشت یخ زده به ایران صادر کرد.

وی در تهران با مسئولان شرکت های ایرانی دیدار داشت و در مورد عرضه بیشتر گوشت قرقیزستان به ایران و همچنان مسائل حمل و نقل با آنها به رایزنی پرداخت.

در این دیدارها همچنین مسائل مربوط به اجرای پروژه های سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز در قرقیزستان مورد بحث قرار گرفت.

روز 13 فوریه نوربک موراشف، وزیر کشاورزی قرقیزستان اعلام کرد که ایران سفارش 100 تن گوشت به این کشور داده، اما قرقیزستان نتوانسته این حجم گوشت را تامین نماید.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات ۳۵۰ تن گوشت به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..