تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت خودکار جاده‌ها با دوربین‌های ثبت تخلف

وزیرراه وشهرسازی از مدیریت خودکار جاده ها با راه اندازی دوربین های ثبت تخلف خبر داد.

به گزارش شمانیوز:عباس اخوندی در مراسم فعال سازی ۵۲۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور گفت: باتوجه به اینکه این دوربین ها، اطلاعات را به صورت آنلاین دراختیار قرار می‌دهد، مسافران با مشاهده تصاویر ترافیک جاده ای به ویژه درزمان اوج ترافیک و شرایط خاص، می توانند نسبت به مدیریت خودکار جاده ها اقدام کنند.

وی اظهارداشت: هم اکنون دوربین های ثبت تخلف در ۲۱ استان کشور فعال هستند.

آخوندی ادامه داد: سامانه ثبت تخلف در کشور یکی از ۳ پروژه مهم حوزه فناوری اطلاعات در کشور است که بهره گیری از آن می تواند تغییر رفتار در میان مسافران، پلیس و کارمندان سازمان راهداری و نیروهای امدادی ایجاد کند.

به گفته وزیر راه وشهرسازی، انتظار می رود که ۱۸۸۰ دوربین ثبت تخلف طی ماه های آینده راه اندازی شود که بااین اقدام شاهد یک سیستم متمرکز فناوری اطلاعات درجاده ها خواهیم بود.

وزیرراه وشهرسازی تصریح کرد: به کارگیری سامانه ثبت تخلف علاوه برتغییر پارادیم در مدیریت جاده ها، ایمنی و امنیت را به همراه دارد.

آخوندی به بحث مدیریت نگهداری راه ها اشاره کرد و گفت: این سامانه با اندازه گیری میزان بار محوری، وزن این بار را کنترل می کند و به تبع آن از فرسودگی رویه جاده ها جلوگیری می کند زیرا تردد خودروهای سنگین،  عمرمفید جاده ها را کاهش می دهد./مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت خودکار جاده‌ها با دوربین‌های ثبت تخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..