تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف سنگین ومرگبار پژو و وانت در اراک

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی ٢ روز گذشته، ٥تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٣نفر شده است.

به گزارش شمانیوز: سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ١٧ دوشنبه در استان مرکزی اتفاق افتاده، گفت: انحراف به چپ راننده وانت نیسان در محور کیلومتر ٢۶ فرمهین-اراک باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه پژوآردی و کشته شدن ٣نفر و مجروح شدن ٢نفر دیگر شد.

وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ۴ صبح دوشنبه در استان کرمانشاه اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف بین پراید و کامیون بنز در محور کیلومتر ٢٠ اصلی روی داده که متاسفانه یک نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این حادثه تجاوز به چپ پراید بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادفی هم که ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه در استان ایلام باعث مجروح شدن ۵ نفر شد، گفت:"تجاوز به چپ راننده پژوپارس باعث تصادف این وسیله با وانت نیسان در محور کیلومتر ١٥ مهران شد.

ایلام: تصادف زنجیره ای

ساعت ١٥:٣٠ یکشنبه تصادفی زنجیره ای در محور کیلومتر ٤٥ میشخاص اتفاق افتاد که ٤نفر مجروح به جای گذاشت.تصادف بین یک سواری پژو٢٠٦ و دو سواری پراید اتفاق افتاده و علت آن تجاوز به چپ راننده پژو بوده است.

فارس: واژگونی پژو ۴۰۵

ساعت ١:٣٠ بامداد دوشنبه یک دستگاه پژوسواری ۴۰۵ به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد. این تصادف در محور کیلومتر٥٥ قدیم توابع اتفاق افتاده و براثر آن ۴ نفر مجروح شده اند./مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف سنگین ومرگبار پژو و وانت در اراک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..