تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشفیات 8 میلیاردریالی کالای قاچاق در ساری

سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با هدف تحقق مصادیق مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال اقتصاد مقاومتی و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطعانه با باندها و شبکه های عمده قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ساری به مرحله اجرا در آمد .

وی افزود: به همین منظور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان ساری با انجام بازرسی های مقطعی و شناسائی باندها و شبکه های قاچاق کالا، اقدامات عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و کشف کالاهای قاچاق در سطح این شهرستان آغاز کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران،گفت : در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مبادی ورودی و مسيرهای حمل و نقل و دپوی کالاهای قاچاق، موفق به کشف انواع لوازم و کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال در این شهرستان شدند.

وی ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 8 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تمليکی استان تحويل و قاچاقچیان کالا پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سردار میر فیضی در خاتمه با اشاره به این که هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است و خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه مهلک به تولیدات داخلی است از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه وعرضه می شوند خودداری کنند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشفیات 8 میلیاردریالی کالای قاچاق در ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..