تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی 2 دختر ایزدی از چنگال داعش

رهایی 2دختر ایزدی از چنگال داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اخبار منتشر شده توسط سومریه نیوز ،یک مقام امنیتی اعلام کرده که 2 دختر 25 و دیگری 6 ساله ایزدی که از اهالی شهر کرد نشین شنگال استان نینوا هستند توانستند در محله المامون شهر موصل فرار کنند و خود را از دست تروریست های داعشی نجات دهند.

به گفته یک منبع که علاقه ای به فاش شدن نامش نداشت عنوان کرد طی اعترافات یکی از این 2 دختر ،تروریست های داعش از هر حربه ای استفاده می کنند تا از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

 

دختران ایزدی پس از فرار به  نیروهای پیشمرگه کُرد در منطقه النوران در شمال شرق موصل تحویل داده شدند.

این مقام تصریح کرد افرادی که در مناطق تحت اشغال تروریست های داعشی زندگی می کنند بسیار از وضعیت ناماسب انسانی در این مناطق رنج می برند و منتظر رهایی از دست این نیرو ها هستند.

گفتنی است؛ تروریست های داعش سوم آگست سال 2014 بر اثر حملاتی وحشیانه بسیاری ضمن آواره و اسیر کردن  کُردهای ایزدی منطقه شنگال، بسیاری از آن ها را به قتل رساندند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی 2 دختر ایزدی از چنگال داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..