تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی هاشمی هنوز به زندان بازنگشته است/آیا محکوم تا پایان تعطیلات نوروز در مرخصی می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، مهدی هاشمی سال گذشته و پس از تأیید حکم صادر شده از سوی دیوان عالی کشور به زندان اوین رفت تا حکم ده سال حبسش را تحمل کند.

وی 20 دی ماه و در هنگام فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مرخصی آمد اما با گذشت یک ماه خبری از بازگشت‌اش به زندان نشد.

در تاریخ 20 بهمن ماه مصطفی محبی، مدیر کل زندانهای استان تهران در حاشیه برنامه بازدید سفرای مقیم ایران از کانون اصلاح و تربیت تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با پایان مرخصی مهدی هاشمی گفت: مرخصی مهدی هاشمی تا 25 بهمن ماه تمدید شده است.

تاریخ مرخصی دوم هم به پایان رسید اما باز هم مهدی به زندان بازنگشت، 2 اسفندماه مصطفی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص زمان بازگشت مهدی هاشمی به زندان گفت: مرخصی این فرد تا 7 اسفندماه تمدید شده است.

وی در خصوص دلیل این تمدید گفت: تمدید مرخصی مهدی هاشمی تصمیم مقامات قضایی بوده است و ما فقط موظف به اجرای دستورات هستیم.

مرخصی مهدی هاشمی در حالی تأیید شده که دادستان کل کشور، 27 بهمن ماه طی یک سخنرانی در لانه جاسوسی عنوان کرده بود که گاهی بحث رودربایستی‌ها مطرح است و در موضوع مرخصی مهدی هاشمی هم دچار رودربایستی شده‌ایم و در این موضوع نقدهایی که می شود را وارد می دانیم.

حالا مهدی هاشمی در حالی همچنان در مرخصی به سر می‌برد که مدت زمان تمدید مرخصی وی تا 7 اسفند ماه هم به پایان رسیده است.

از آنجایی که هیچ زندانی نمی‌تواند به صورت غیرقانونی پس از اتمام مرخصی در بیرون از زندان بماند این احتمال وجود دارد که مرخصی وی مجدداً تمدید شده باشد.

اما این سوال هم مطرح است که آیا ممکن است مهدی هاشمی مرخصی خود را به طور متناوب تمدید کند تا تعطیلات نوروز از راه برسد؟

شاید این احتمال وجود داشته باشد که مهدی پس از پایان تعطیلات نوروزی به زندان باز گردد، البته دادستانی تهران اولین مقام قضایی است که از موضوع تمدید مرخصی مطلع می‌شود و پس از آن اداره کل زندان استان تهران در جریان موضوع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/95R3LK



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی هاشمی هنوز به زندان بازنگشته است/آیا محکوم تا پایان تعطیلات نوروز در مرخصی می‌ماند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..