تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان هدف بعدی عملیات «سپر فرات» را تعیین کرد

به گزارش افکارنیوز،

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه شرق رودخانه فرات باید از شبه‌نظامیان کُرد سوریه پاکسازی شود، از حرکت نیروهای سپر فرات به سمت منبج و رقه خبر داد.

اردوغان طی نشست مطبوعاتی پیش از سفر به پاکستان گفت عملیات سپر فرات با هماهنگی ارتش آزاد انجام شده و از ابتدا نیز چنین بوده است؛ همچنین سپر فرات بر پایه چندین اصل از جمله بازسازی مناطق آزادشده و ایجاد منطقه امن در شمال سوریه اجرا می‌شود.

وی در انتقاد دوباره از حمایت‌های آمریکا از حزب اتحاد دموکراتیک سوریه و یگان‌های مدافع خلق، افزود ما به ارتش آزاد سوریه کمک کردیم اما واشنگتن به موازات ما، به گروه‌های تروریستی (نیروهای کُرد) کمک کرد.

رئیس جمهور ترکیه درباره تداوم تجاوز نظامی به خاک سوریه تاکید کرد اکنون که الباب آزاد شده، مرحله بعدی از عملیات در شمال سوریه، نبرد شهر منبج است، زیرا شرق رودخانه فرات باید کاملا از شبه‌نظامیان کُرد سوری پاک‌سازی شود اما ترکیه خواستار باقی ماندن در سوریه نیست.

اردوغان همچنین با حمله به رسانه‌های مخالف خود تصریح کرد رسانه‌هایی را که قصد فاصله انداختن میان ارکان دولت ترکیه را دارند، برچیده و آنها بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

وی اضافه کرد که هنوز با امریکا به هیچ توافقی برای منطقه امن و منطقه پرواز ممنوع در سوریه نرسیده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان هدف بعدی عملیات «سپر فرات» را تعیین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..