تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یک‌هزار برنامه بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در خوزستان

گروه اجتماعی: یک‌هزار برنامه بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه‌ها، مساجد، هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی خوزستان برگزار می‌شود.

مسعود دوبهری‌زاده، مسئول واحد تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیرامون برنامه‌های ایام فاطمیه در استان اظهار کرد:‌ در استان خوزستان بالغ بر یک‌هزار برنامه بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه‌ها، مساجد، هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برخی از این هیئت‌ها برنامه‌ها و مراسم محوری با حضور مداحان و سخنرانان کشوری در سطح شهرستان برگزار می‌کنند.

دوبهری‌زاده با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در اهواز اعلام کرد: در اهواز یکصد برنامه سوگواری و سخنرانی پیش‌بینی شده است که بخشی از آن‌ها برگزار شده است و بخشی در حال برگزاری است.

مسئول واحد تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این مراسم با محوریت قرائت زیارت حضرت فاطمه(س)، حدیث شریف کساء، شرح خطبه فدکیه و سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یک‌هزار برنامه بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..