تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع خستگی خانه تکانی با این بمب‌های نیروزا

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بعضی مواد غذایی بعد از خانه تکانی باعث بازگشت انرژی‌های ازدست رفته شما می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز : یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بعضی مواد غذایی بعد از خانه تکانی باعث بازگشت انرژی‌های ازدست رفته شما می‌شود.

اصغر حیدری متخصص تغذیه با اشاره به اینکه در اسفند ماه به علت خانه تکانی، فعالیت خانم‌ها بیش از سایر روزهای عادی است، اظهار داشت: انجام بیش از حد فعالیت‌های روزانه باعث صرف انرژی بیشتر، افزایش خستگی و تشنگی افراد می‌شود.
 
با مصرف موز انرژی خود را چند برابر کنید

وی با بیان اینکه مصرف بعضی میوه‌جات بعد از انجام خانه تکانی باعث برگشت انرژی‌های از دست رفته خواهد شد، افزود: موز سرشار از موادی همچون فیبر، سوکروز، گلوکز و فروکتوز است و مصرف این میوه به همراه بادام زمینی باعث افزایش انرژی در طول روز می‌شود.
 
تاثیر پرتقال بر کاهش سینوزیت

حیدری با اشاره به اینکه پرتقال حاوی موادی مانند پتاسیم و ویتامین c است، تاکید کرد: مصرف کامل پرتقال به همراه لایه‌های سفید آن باعث افزایش انرژی و کاهش عارضه سینوزیت می‌شود.
 
رفع خستگی با شکلات تلخ

وی با بیان اینکه شکلات‌های تلخ سرشار از پلی‌فنول هستند، افزود: مصرف این ماده خوراکی واکنش‌های شیمیایی مغز را افزایش می‌دهد و خستگی‌های بعد از خانه تکانی را برطرف می‌کند.  
 
با مصرف اسفناج پوست خود را شفاف کنید!

این متخصص نغذیه و رژیم درمانی گفت: بعد از خانه تکانی و استفاده از مواد شوینده مصرف پوست شما با مشکلاتی همچون خشکی و ترک خوردگی درگیر است و مصرف اسفناج علاوه بر رفع این مشکلات پوستی شفافبه شما هدیه می‌دهد.
 
جبران کمبود آهن با جعفری

به گفته وی، جعفری بهترین منبع تامین ویتامین، اسید فولیک و آهن است و با مصرف مستمر این سبزی می‌توانید کمبود آهن بدن خود را برطرف نمایید.
 
کاهش بیماری ریوی با مصرف تخم کدو

حیدری با اشاره به اینکه با استفاده از تخم کدو بعد از خانه تکانی می‌توان از بروز بیماری ریوی جلوگیری کرد، عنوان کرد: مصرف منیزیم موجود در تخم کدو بعد از خانه تکانی خستگی‌ها و عفونت‌های بدن را از بین می‌برد.
 
با ماست پروبیوتیک سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

این متخصص تغذیه با بیان اینکه استفاده از ماست پروبیوتیک در زمان صرف غذا باعث جذب باکتری‌های مفید در بدن می‌شود، افزود: استفاده از ماست پروبیوتیک سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع خستگی خانه تکانی با این بمب‌های نیروزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..