تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل خواستار دسترسی تضمین شده به بنادر یمن شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما، یک مقام سازمان ملل که از نواحی جنگ زده در بخشهای مختلف یمن بازدید کرده است ،  از دو طرف درگیری خواست تا امکان دسترسی بیشتر به بنادر را به منظور واردات مواد غذایی ، سوخت و اقلام دارویی برای کمک به جنگ زدگان تضمین کنند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز از دبی ، استفان اوبراین  هماهنگ کننده ارسال کمکهای فوری سازمان ملل به یمن اعلام کرد این سازمان از کمک کنندگان بین المللی می خواهد کمکهای خود را بیشتر کنند ولی طرفهای درگیر در یمن نیز باید تضمین کنند این کمکها به دست هفت میلیون نفر که هم اکنون با خطر قحطی و کمبود شدید مواد غذایی روبرو هستند برسد. 

وی شب گذشته با بیان این مطلب در عدن به خبرنگاران گفت :  «  لازم است جامعه بین المللی کمکهای مالی خود را افزایش دهد و طرفهای درگیر هم باید به تامین کمکهای بشردوستانه در یمن کمک کنند. این به معنای دسترسی به بنادر خواهد بود تا محموله های وارداتی بتواند به راحتی وارد یمن شود. » 

پیشتر در اوایل این ماه حمله هوایی نیروهای ائتلاف تحت امر سعودیها به بندر حدیده در یمن موجب اختلال در کمک رسانی و عملیات بشردوستانه به منطقه شده بود.

سازمان ملل هشدار داده است حدود سه میلیون و 300 هزار نفر در یمن از جمله دو میلیون کودک  در معرض سوء‌تغذیه شدید قرار دارند. 

اوبراین همچنین با مقامات حوثی در صنعا دیدار و گفتگو کرد. وی قرار است امروز از تعز دیدن  کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل خواستار دسترسی تضمین شده به بنادر یمن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..