تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر شورای عالی فضای مجازی از تهیه شبکه اجتماعی بومی ویژه مدارس خبر داد

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد بر اساس تفاهم نامه بین مرکز ملی فضای مجازی و وزارت آموزش و پرورش، تیم مشترکی برای ساماندهی فعالیت های دانش آموزان در فضای مجازی و پاکسازی این فضا تشکیل خواهد شد.

فیروزآبادی افزود در حال حاضر شش محور مشترک مربوط به مربیان، دانش آموزان تمامی مقاطع و والدین را بررسی می کنیم که تولید محتوا و ساماندهی نظام آموزشی در فضای مجازی را در بر می گیرند.

وی ادامه داد قوانین این فضا از سوی وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و نرم افزارهایی ارائه می شوند که استفاده دانش آموزان از فضای مجازی را هدفدار نمایند. رئیس مرکز ملی فضای مجازی معتقد است در حال حاضر دانش آموزان با مراجعه به بازی ها و سایت های نامربوط، وقت خودشان را تلف می کنند.

فیروزآبادی همچنین اظهار داشت قرار است شبکه اجتماعی بومی ویژه مدارس تشکیل شود و بخشی از نظام آموزشی روی این شبکه ارائه گردد تا اوقات فراغت دانش آموزان به این سمت برود.

فیروزآبادی همچنین از برنامه های ویژه برای دانش آموزان علاقمند برای فعالیت در حوزه های نرم افزاری، تولید گیم و تولید محتوا خبر داد که بتوانند مهارت های لازم را آموخته و پس از فراغت از تحصیل، وارد بازار کار شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر شورای عالی فضای مجازی از تهیه شبکه اجتماعی بومی ویژه مدارس خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..