تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف افزایش قیمت دام زنده

در بازار، مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،با اقدامات انجام شده نسبت به ایجاد ثبات در بازار و کاهش قیمت گوشت قرمز ابراز امیدواری کرد.

علیرضا رستمی، درباره افزایش قیمتی که گوشت قرمز در بازار داشت گفت: درپی افزایش قیمت دام زنده در بازار گرانی قیمت مصرف کننده گوشت قرمز رقم خورده است و صرفا موضوع گرانفروشی در سطح خرده فروشی علت افزایش قیمت نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه افزود: این امر ناشی از افزایش تقاضا نسبت به نیاز واقعی دام زنده رخ داده و موضوع عدم عرضه دام مطرح نیست و مجموع اقدامات صورت گرفته در زمینه واردات دام زنده وگوشت قرمز آماده مصرف با هدف ایجاد تعادل در بازار تدوین شده و کماکان تداوم دارد.

رستمی همچنین نسبت به کاهش قیمت ها ابراز امیدواری کرد و اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم توسط وزارت جهاد کشاورزی وشرکت پشتیبانی امور دام برای واردات و توزیع  گوشت قرمز سرد و گرم و دام زنده به کشور انتظار می رود بازار در آینده نزدیک با ثبات و کاهش قیمت روبرو شود.

وی اضافه کرد: گوشت گرم توزیع شده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به قیمت هرکیلو ۳۱۵۰۰ تومان موجب عدم رشد قیمتها شده و بازرسی‌های صورت گرفته این سازمان نیز موید این موضوع بوده و افزایش حجم گوشت توزیع شده می تواند تاثیرسریعتر و بیشتری در بازار داشته باشد که با جدیت توسط متولیان امر در حال پیگیری است.

این اظهارات در پی سخنان حسن رکنی - معاون وزیر جهاد کشاورزی-است، که چندی پیش درباره افزایش قیمت گوشت قرمز گفته بود: وقتی که گوشت قرمز در بازار خرده‌فروشی و در شرایطی که هیچ مشکلی از نظر تامین دام زنده در گوشت قرمز در بازار عمده‌فروشی وجود ندارد، بیش از حد گران می‌شود و با قیمت‌های غیرمنطقی در بازار مصرف عرضه می‌شود، ارتباطی با وزارت جهاد کشاورزی ندارد و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی نظارت بر بازار خرده‌فروشی موظف به پیگیری و رسیدگی به این وضعیت است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف افزایش قیمت دام زنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..