تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: بازی Middle Earth: Shadow of War با انتشار تریلر رسمی، رونمایی شد

تماشا کنید: بازی Middle Earth: Shadow of War با انتشار تریلر رسمی، رونمایی شد

روز گذشته مطلع شدیم که اطلاعات بازی Middle Earth: Shadow of War توسط خرده فروشی تارگت لو رفته است. حال کمپانی وارنر برادرز با انتشار تریلری رسما بازی جدید خود از فرنچایز Middle Earth را معرفی کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر و تماشای تریلر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Middle Earth: Shadow of Mordor، در سال ۲۰۱۴ از سوی کمپانی وارنر برادرز عرضه شد. حال این کمپانی از ساخت دنباله این بازی به نام Shadow of War با انتشار تریلری رونمایی کرد. بازی جدید این محصول در تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

 

بازی Shadow of War، توسط استودیو مونولیث در حال توسعه است و همانند قسمت اول این مجموعه در دنیای Middle Earth جریان خواهد داشت. در این اثر، بازیکنان با استفاده از حلقه قدرت جدیدی به مقابله با دشمنان بازی خواهند پرداخت. مبارزات بازی شامل جنگی بزرگ در مقابل سارون و نازگولش برای سرزمین میانی خواهد بود.

 

این نسخه از بازی نیز از سیستم توسعه یافته نمسیس بهره‌مند است. این سیستم در Shadow of Mordor به این گونه بود که ارک‌ها در برخورد با تالیون، کاراکتر اصلی بازی، واکنش نشان داده و به صورت پویا ارتقا می‌یافتند. در Shadow of War قرار است محیط بازی با توجه به کارهای بازیکن شکل بگیرد و علاوه بر این شامل نوع جدیدی از NPCهای هوشمند به نام Followers خواهد بود.

 

Followerها روند داستانی تازه‌ای که ترکیبی از وفاداری، خیانت و انتقام است را به بازی خواهند افزود. سیستم توسعه یافته نمسیس شامل بخشی به نام  Nemesis Fortress است که به بازیکن اجازه می‌دهد دنیای منحصر به فرد خود را خلق کند. در این سیستم بازیکن با استفاده از استراتژی‌های مختلفی به فتح قلمروهای داینامیک و شخصی‌سازی ارتش ارک‌هایش خواهد پرداخت.

 

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی را تماشا کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: بازی Middle Earth: Shadow of War با انتشار تریلر رسمی، رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..