تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۴۵ اصله چوب قاچاق در روستای چنار رودخان شفت + تصاویر

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1051227

یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان شفت موفق به کشف ۴۵ اصله چوب قاچاق در روستای چنار رودخان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر جمالزاده دقایقی پیش در گفتگو با صبح شفت اظهارکرد: در راستای گشت و حفاظت از منابع ملی شهرستان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان شفت موفق به کشف چوب آلات قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات  ۴۵ اصله چوب قاچاق از نوع نمدار در روستای چنارودخان کشف شد، گفت: این چوب آلات توسط یک قاچاقچی سابقه دار و حرفه ایی قطع و تهیه شده بود که بدست ماموران حفاظت از منابع طبیعی شفت افتاد.

اداره منابع طبیعی شهرستان شفت افزود: بعد از تحقیقات و بررسی جامع و تشکیل پرونده متخلف یا متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۴۵ اصله چوب قاچاق در روستای چنار رودخان شفت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..