تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله ۸.۱ تنی ضایعات مسی قاچاق در میاندوآب

کشف محموله ۸.۱ تنی ضایعات مسی قاچاق در میاندوآب

استان‌ها > آذربایجان غربی - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۸ تن و یکصد کیلوگرم ضایعات مسی قاچاق در شهرستان میاندوآب خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی با اعلام این خبر گفت:در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در ایستگاه شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب محموله ۸ تنی ضایعات مسی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا ۲ نفر متهم شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۴۳ کیلوگرم شیشه و پیش سازهای صنعتی در شهرستان سردشت و دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان سردشت شناسایی و در این راستا ۲۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و ۱۱۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر صنعتی کشف شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله ۸.۱ تنی ضایعات مسی قاچاق در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..