تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دفتر کنسولی با هدف ایجاد دیپلماسی علمی در دانشگاه پیام نور

افتتاح دفتر کنسولی با هدف ایجاد دیپلماسی علمی دردانشگاه پیام نورمحمدمحسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افتتاح دفتر کنسولی در سازمان مرکزی اظهار داشت: این دفتر برای رفاه حال بیشتر دانشجویان غیر ایرانی که در کشورمان و در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند راه‌اندازی شده و کلیه خدمات مانند صدور پاسپورت و ویزا و یا تمدید آن در این دفتر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: بنا بر قانون ششم توسعه که دانشگاه‌ها باید 60 هزار دانشجوی خارجی جذب کنند این دفتر در همین راستا راه‌اندازی شده تا کار پذیرش دانشجویان آسان شود.

صدر عنوان کرد: یکی از کارهای مهم ما جذب دانشجوی خارجی است تا دیپلماسی علمی به معنای واقعی در این دانشگاه اجرایی شود و استفاده از روش‌های جدید آموزشی در این دانشگاه در دستور کار قرار دارد .

وی عنوان کرد: راه اندازی مرکزآموزش زبان فارسی، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با برخی مراکز همچون بنیاد سعدی و سازمان ارتباطات از جمله اقدامات مفید دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دفتر کنسولی با هدف ایجاد دیپلماسی علمی در دانشگاه پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..