تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیز کیک توت فرنگی یه چیز دیگه اس!

کد خبر: ۴۸۷۶۶۳

۳۹۴  بازدید

یکی از خوش‌مزه‌ترین و هیجان‌انگیزترین کیک‌ها، چیز کیک توت فرنگی است. اگر دوست دارید این کیک خوش‌مزه و خوش‌رنگ را درست کنید، این دستور آسان را امتحان کنید.

ماهنامه کیک و شیرینی: یکی از خوش‌مزه‌ترین و هیجان‌انگیزترین کیک‌ها، چیز کیک توت فرنگی است. اگر دوست دارید این کیک خوش‌مزه و خوش‌رنگ را درست کنید، این دستور آسان را امتحان کنید.

مواد لازم لایه زیرین:

تخم مرغ (کوچک): 3 عدد شکر: یک دوم پیمانه پنیر کاتیج: 500 گرم خامه (فرم گرفته): 150 میلی لیتر نمک: به مقدار لازم کاستارد: یک قاشق سوپ خوری
مواد لازم لایه توت فرنگی:توت فرنگی: 300 گرم خامه: 300 گرم شکر: یک سوم پیمانه آب لیمو سنگی: یک قاشق چای خوری آب جوش: 50 میلی لیتر پودر ژلاتین آمونیا: یک قاشق سوپ خوری
 چیزکیک توت فرنگی طرز تهیه لایه زیرین:

1. برای تهیه لایه زیرین ابتدا دمای فر را روی 160 درجه سانتیگراد (325 درجه فارنهایت) قرار دهید. تخم مرغ ها، شکر و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید.

2. پنیر کاتیج، خامه و کاستارد را اضافه و مخلوط کنید تا مخلوط یکدستی حاصل شود. این مخلوط را در یک قالب کمربندی پوشیده شده با کاغذ روغنی بریزید و به مدت 50 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید.

3. فر را خاموش کرده و اجازه بدهید چیزکیک حدود 10 دقیقه در فر بماند و سپس آن را بیرون آورده تا کاملا خنک شود. با دقت روی قالب را با سلفون پوشانده و در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه لایه توت فرنگی:

1. پودر ژلاتین را در آب جوش بریزید و هم بزنید تا حل شود، سپس کنار بگذارید تا خنک شود. توت فرنگی، خامه، شکر و آب لیمو ترش را در مخلوط کن بریزید و به صورت پوره در آورید.  

2. ژلاتین حل شده را به پوره توت فرنگی اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را روی لایه زیرین خنک شده در قالب بریزید و روی چیزکیک را با سلفون بپوشانید و حداقل چند ساعت (ترجیحا تمام شب) در یخچال قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیز کیک توت فرنگی یه چیز دیگه اس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..