تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از آمپول سیکلوفم در افراد سیگاری،درست یا غلط؟

خانم ها ممکن است در زندگی شان دست به کارهایی بزنند که از عواقب آن خبر ندارند و بدون مطالعه سراغ آن رفته اند.قطعاً در هر شهر و کشوری از این نوع خانم ها وجود دارد.یکی از کارهایی که خانم ها آن را انجام میدهند پیشگیری از بارداری در مواقع خاص است که با سیکلوفم هم امکانپذیر است.آیا استفاده از سیکلوفم در افراد سیگاری مشکلی بوجود نمی آورد؟

سلام،من چهل و یک ساله هستم و می خواهم از امپول سیکلوفم استفاده کنم،اما سیگاری هستم به مدت بیست سال، آیا برام مشکلی پیش میاد؟یا میتونم از این روش جلوگیری از بارداری استفاده کنم؟

جواب :

دوست عزیز. از موارد منع مصرف مطلق سیکلوفم سن بالای 35 سال و سیگاری است. خطر سکته قلبی وجود دارد. نمی توانید از این روش استفاده کنید.

منبع : نی نی بان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از آمپول سیکلوفم در افراد سیگاری،درست یا غلط؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..