تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبه در جلسه امروز مجلس درباره پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان

مصوبه در جلسه امروز مجلس درباره پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دولت را موظف کردند کلیه پرداخت‌های نیروهای شاغل در وزارت آموزش و پرورش به صورت ماهانه باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۶ در بخش هزینه‌ای بندهای الحاقی ۳ و ۴ تبصره ۹ را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی ۳ دولت موظف است به‌نحوی اقدام نماید که کلیه پرداخت‌های نیروهای شاغل در وزارت آموزش و پرورش که براساس مجوز قانونی سازمان اداری و استخدامی کشور و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مشغول به خدمت هستند به‌صورت ماهانه و همزمان از محل اعتبارات مصوب پیش‌بینی‌شده پرداخت گردد.

همچنین بر اساس مصوبه مجلس در بند الحاقی ۴ کاهش اعتبارات برنامه‌های پژوهشی توسط دستگاه‌های اجرائی، ممنوع است.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبه در جلسه امروز مجلس درباره پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..