تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین واکنش ترامپ به مراسم اسکار ۲۰۱۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس‌جمهور آمریکا بر این باور است که اگر هنرمندان در اسکار هشتادونهم بیشتر روی مراسم تمرکز می‌کردند، احتمالا اشتباهی در اعلام برنده جایزه بهترین فیلم روی نمی‌داد.

او پایان یافتن مراسم با آن اشتباه را غمبار توصیف کرد و گفت:‌ «آن‌ها به قدری روی سیاست تمرکز کرده بودند که انتهای مراسم آن طور شد. آن اشتباه شکوه اسکار را کاهش داد.»

در هشتادونهمین دوره اسکار وارن بیتی و فی داناوی برای معرفی مهم‌ترین جایزه روی صحنه حاضر شدند و به اشتباه «لالا لند»‌ را بهترین فیلم اسکار معرفی کردند. اما اندکی پس از حضور عوامل «لالا لند»‌ در صحنه جردن هورویتز تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد که «مهتاب» برنده واقعی جایزه است و تماشاگران را در شوک فرو برد.

پس از مراسم مشخص شد که بیتی و داناوی تصادفی پاکت حاوی نام برنده بهترین بازیگر زن را گرفته‌اند که نام اما استون از «لالا لند» در آن نوشته شده بود و از این روی به اشتباه تصور کرده‌اند که برنده «لالا لند»‌ است.

در شب مراسم اسکار ترامپ هدف شوخی‌ها و انتقادات فراوانی قرار گرفته بود. جیمی کیمل مجری مراسم در آغاز مراسم از ترامپ تشکر کرد که باعث شده اسکار دیگر نژادپرست به نظر نرسد.

منبع:‌ سی‌‌ان‌ان/ ۲۷ فوریه

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین واکنش ترامپ به مراسم اسکار ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..