تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین، کره‌ جنوبی را تهدید به تحریم کرد

کد خبر: ۴۸۸۹۶۹

۲۷  بازدید

منابع دولتی چین به تصمیم اخیر گروه تجاری «لوته» کره جنوبی برای مبادله زمین با دولت سئول با هدف استقرار سامانه دفاع موشکی تاد، واکنش نشان دادند.

خبرگزاری ایلنا: منابع دولتی چین به تصمیم اخیر گروه تجاری «لوته» کره جنوبی برای مبادله زمین با دولت سئول با هدف استقرار سامانه دفاع موشکی تاد، واکنش نشان دادند.

 رسانه‌های دولتی چین نسبت به توافق گروه تجاری «لوته» در کره‌جنوبی با دولت برای واگذاری بخشی از زمین‌هایش با هدف استقرار سیستم دفاع ضد موشکی آمریکایی واکنش نشان داده و این کشور را به اعمال تحریم‌های تهدید کرده است.

دولت سئول،‌سال گذشته تصمیم گرفت که سامانه موشکی تاد را در پاسخ به تهدید‌های موشکی کره‌شمالی در زمین گلفی در منطقه «سونگجو» در جنوب شرق سئول مستقر کند. این زمین متعلق به لوته است.

مجمع گروه مدیریتی بین‌المللی لوته، روز دوشنبه انجام این توافق‌نامه را مورد تایید قرار داد.

چین بارها مخالفت خود را با استقرار سامانه دفاع موشکی تاد اعلام کرده است، سامانه‌ای که یک رادار بسیار قدرتمند دارد و قادر است تا عمق خاک چین نفوذ کند. چین استقرار این سامانه دفاع موشکی را تهدیدی برای امنیت خود می‌داند.

یک رسانه معتبر چینی در این خصوص اعلام کرد که لوته باید به واسطه این اقدام در چین مورد تنبیه قرار بگیرد.

در این نشریه آمده است: «ما همچنین پیشنهاد می‌دهیم که جامعه چینی نیز باید قویا نسبت به وضع محدودیت‌ها در رابطه با کالا‌های کره‌جنوبی و صادرات کالاهای سرگرمی اقدام و در صورت نیاز آن را مسدود کند.»

نشریه چینی همچنین خواستار تحریم خودرو‌ها و تلفن‌های کره‌جنوبی شد.

در این مقاله آمده است: «اگر تاد در کره‌جنوبی مورد استفاده قرار گیرد احتمال تیرگی روابط کره‌جنوبی و چین برای قطع شدن روابط دیپلماتیک وجود دارد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین، کره‌ جنوبی را تهدید به تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..