تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید

درست کردن کارت پستال تجهیزات آن چنانی نمی خواهد. فقط کافی است فکرتان را به کار بیندازید و از وسایل دور و اطرافتان الهام بگیرید.

نی نی بان: هدیه گرفتن همیشه شیرین و خاطره انگیز است اما حس نابی که در هدیه دادن هست هیچ وقت در هدیه گرفتن نیست.  حالا اگر این هدیه ماندگار شود و برای همیشه در صندوقچه خاطراتتان جا خوش کند دیگر حس و  حالش توصیف کردنی نیست. فقط کافی است نقبی به گذشته بزنید و خاطره انگیزترین هدیه اتان را به یاد بیاورید، قطعا کارت پستال و کارت تبریک های نوروز و تولد یکی از آنها ست.

یک از بهترین هدیه هایی که  تا کنون گرفته اید و هیچ وقت از یاد نبرده اید. حالا با اینکه رنگ و رویش رفته اما هنوز همان است و هنوز همان حس ناب دوستی و دوست داشته شد را با خودش دارد. اگر خاطراتتان برایتان عزیز است پس  کاری کنید تا این حس ناب را فرزندانتان هم تجربه کنند و از همین حالا هدیه دادند را یاد بگیرند. اگر از کارهای خانه تکانی فارغ شده اید و حالا می توانید کمی به کارهای شخصی اتان برسید یک بعد از ظهر را به درست کردن کارت پستال بگذرانید.کار سختی نیست فقط باید کمی سلیقه به خرج بدهید و کمی خلاقیت داشته باشید.همین.

دکمه بازی

خونسرد باشید. نترسید.  درست کردن کارت پستال تجهیزات آن چنانی نمی خواهد. فقط کافی است فکرتان را به کار بیندازید و از وسایل دور و اطرافتان الهام بگیرید. مثلا می توانید از دکمه های رنگارنگی که در جعبه خیاطی دارید استفاده کنید. برای این کار به مقوای رنگی و چند عدد دکمه گرد و هم اندازه احتیاج دارید.

برای اینکه فرزندتان مشارکت صد در صدی درتمام مراحل درست کردن کارت پستال داشته باشد از او بخواهید دکمه های هم اندازه را انتخاب کند و یک جا بگذارد. بعد اندازه کارتی که می خواهید از مقوا ببرید و آن را از وسط تا کنید.  حالا با یک مداد کم رنگ روی مقوا یک قلب بکشید. بعد مثل شکل دکمه ها را روی طرح مدادی قلب بچسبانید و بگذارید خشک شود.  حالا با یک روبان توری یک پاپیون درست کنید و با چسب زیر قلب بچسبانید. بفرمایید این کارت پستال آماده است.

آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید 

بالن قلبی

برای درست کردن این کارت پستال به مقوای قهوه ای، یک عدد کاغذ آچار سفید و چند برگ کاغذ رنگی احتیاج دارید. درست مثل شکل به انهدازه کارتی که می خواهید از مقوا ببرید و بعد آن را از وسط تا بزنید حالا مثل تصویر با مداد برای بالنتان سبد و طناب بکشید. روی کاغذ آچار سفید چند تا ابر بکشید و با قیچی ببرید. روی کاغذای رنگی هم قلب بکشید وبا قیچی ببرید. حالا مثل تصویر کاغذهای رنگی را روی مقوای بچسبانید.

 آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید

کارت استیکری

از استیکرهایا همان عکس برگردانهای کودکانتان استفاده کنید. درست کردن این کارت پستال برای بچه ها به خصوص دختر بچه ها کار راحتی است. روی یک مقوا به اندازه 10 در 20 سانت کاغذ رنگی بچسبانید و بعد از فرزندتان بخواهید که استیکر مورد علاقه اش را روی  یک کاغذ سفید در اب8عاد کوچکتر بچسباند و بعد آن  را روی مقوای اصلی بچسبانید. بفرمایید کارت پستال شما آماده شد.درست کردن این کارت پستال خیلی وقت نمی برد. پس می توانید به تعداد دوستان فرزندتان از این کارت تبریک درست کنید تا بتواند به همه دوستانش کارت تبریک عید بدهد و حسش را تجربه کند.

آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید
 

بادبادک قلبی
این یکی هم اصلا کاری ندارد. فقط به کمی کاموای رنگی و کاغذ رنگی و کمی مقوا و چسب شیشه ایی احتیاج دارید.اول  از همه روی کاغذهای رنگی چند تا قلب بکشید و از فرزندتان بخواهید با قیچی این قلبها را ببرد. از یکی از کاغذ رنگی ها به عنوان کاور اصلی استفاده کنید و اندازه کارتی که می خواهید برش بزنید و روی مقوای اصلی بچسبانید. بعد نخ کاموا را به عنوان نخ بادبادک روی مقوا بچسبانید و کم کم قلبها را به تناسب رنگ روی آن پچسبانید. تمام شد.

آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ساخت کارت پستال، سلیقه به خرج دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..