تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان سرماخوردگی نوزاد، راه حل خانگی

یک سرما خوردگی معمولی امری رایج است. بیشتر کودکان در دو سال اول زندگی، 8 تا 10 بار سرما می خورند.

یک سرما خوردگی معمولی امری رایج است. بیشتر کودکان در دو سال اول زندگی، 8 تا 10 بار سرما می خورند. وظیفه شما در هنگام سرماخوردگی آرام و راحت نگه داشتن نوزاد است تا بدنش با ویروس ها مبارزه کند و بهبود یابد.

برای این که نوزاد بهتر شود:

به او اجازه دهید استراحت کند. او نیاز دارد بیش از پیش بخوابد.
زیر بالشت چند حوله قرار دهید تا زیر سرش کمی بالاتر بیاید و راحت تر نفس بکشد.
او را حمام آب گرم ببرید.
به او شیر، شیر خشک و آب دهید تا بدنش کم آب نشود.
از قطره سالین برای کاهش آبریزیش بینی استفاده کنید.
یک دستگاه تهویه در اتاق نوزاد قرار دهید یا او را به حمام پر از بخار ببرید تا راه تنفسی اش باز شود.

می توانید به نوزاد برای تب، استامینوفن یا ایبوپروفن بدهید اما مقدار آن را از پزشک بپرسید.

چه زمانی نیاز است با پزشک تماس بگیرم؟
اگر علائم بعد از 5 روز بدتر شد یا ده تا 14 روز طول کشید با پزشک تماس بگیرید. اگر نوزاد خس خس می کند، در هنگام تنفس مشکل دارد، در هنگام غذا خوردن گریه می کند یا هنگام خواب گریه می کند، گوشش را می کشد یا دمای بدنش بالای 101 درجه فارنهایت است با پزشک تماس بگیرید.

چگونه می توان از سرما خوردگی جلوگیری کرد؟
دست های خود و نوزاد را به صورت مرتب بشویید و از دیگران نیز بخواهید پیش از بغل کردن نوزاد، دست هایشان را بشویند. او را از افراد مریض و دود سیگار دور نگه دارید. اگر نوزاد را شیر می دهید، به این کار ادامه دهید زیرا به جلوگیری از سرماخوردگی کمک می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان سرماخوردگی نوزاد، راه حل خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..